Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

perjantai 14. kesäkuuta 2013

When you wish upon a star

Meillä oli keskiviikkona päättäjäiset. Joo tiedän, vasta. Meillä oli siis pitempään koulua. Mutta ihan saman pitunen kesäloma meilläkin on, koska meillä alkaa myöhemmin koulu. En saanut mitään hyviä kuvia musta ja mun päättäriasusta, mutta toivottavasti näätte et minkä näköinen olin. Vlogikanavalle tulee päättärilook-video, joten tsekatkaas se! Julia oli meillä yötä sitten ja tehtiin kaikkea kivaa. Olis pitäny kattoa leffa, mut vissin sitte unohdettiin. Näinä muutamina kesälomapäivinä oon siis skypettänyt paljon, nukkunu hirveästi, ja ollut koneella. Kyl mä oon lenkilläki käyny ja aion tänäänki käydä. Sain noi uudet juoksukengätki ku vanhat oli niin paskat. Muuten oon tässä seuraillu mun sähköpostia, ja muistan viime kesästäkin että kesällä tulee sähköpostia hirveen paljon, tällä tarkoitan sellasta sähköpostia joka kertoo jonkun tilanneen sun youtube-kanavan tai kommenttia tainäin. Kai se on se kun ihmisillä on kesäloma tai jotain nii on enemmän aikaa kattoa? :) Mut oon tosi kiitollinen kaikille mun tilaajille ja lukijoille, ootte tehny mun joka päivästä vähän paremman!

Sori kun tää mekon kuva on epätarkka :/


                                                                     Vlog kanava :)

1 kommentti:

  1. IHANA BLOGI !! liityin lukijaks !(:

    unusualfriend.blogspot.fi

    VastaaPoista