Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

I wish i could turn back time

Oon siis miettiny. Ei hyvä. Miettimine on aina perseestä, koska senjälkee alkaa miettimään lisää. Katumaan, toivomaan, ja lopuks vaan turhautuu. Mul on NIIN ikävä mun kavereita. Näin ne viimeks ku vietettiin yhessä uuttavuotta. Siis tottakai mulla on täällä kavereita, paljonki. Ja Julia <3. Mut iso osa mun kaikista parhaimmista kavereista nään tosi TOSI harvoin, koska ne asuu niin kaukana. Oon myös miettiny sitä mitäkaikkee mä kadun. :p Ja millasta mulla vois olla, ja plaa plaa plaa. Tämmöstä turhaa paskaa, jota on itse asias ihan turha märehtiä. Masentava postaus taas, tiedän. Mutta tuntu siltä et voi teille varmaan avautuakki, vai?
Leivoin 278 youtube-tilaajan spesiaaliksi Minecraft-kakkua. Jos haluatte nähdä videon, niin matkustakaa mun youtube kanavalle tästä.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti