Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Suomen lainsäädäntö vituttaa taas....

Moi kaikki! Tän päivän vitutukset kohdistuu siis uuteen lakiin suomessa, jonka mukaan kampaaja ei saa värjätä alle 16-vuotiaan hiuksia! MITÄ V*TTUA?! Miten v*tussa mä nyt värjään hiukseni! Joo anteeks tää mun kielenkäyttö, mut ite en yhtään tykkää värjätä hiuksia kotona, kerran oon kokeillu, kyl se ihan hyvin meni, mut kyl se on aikamoista säätämistä ku ei tiedä et millanen siitä väristä tulee, yms. Sitäpaitsi onhan se paljon turvallisempaa kampaajalla käydä värjäämässä kun ite alkaa kotona niitä kemikaaleja säätämään päänahkaansa. En edes tajua ton lain pointtia. Ihmiset löytää AINA tien haluamaansa, kuvitteliko ne, että alle 16-vuotiaat jotenki lopettais sen hiustensa värjäämisen jos tommonen laki astuu voimaan. Huhhuh! Onneks ehdin värjätä ainaki mun hiukset ennen tätä idioottimaista järjetöntä lakia...









3 kommenttia:

  1. aika typerä laki, vaikka täytänki ite tänä vuonna jo 16 ja en värjää hiuksiani kampaajalla.

    VastaaPoista
  2. Se on tää Suomi :D

    Ja ite oon myös alle 16-vuotias, ja meinasin itekin värjätä hiukseni ennen sitä :/

    VastaaPoista
  3. Kyl meiän perheen vakkakampaaja värjää mun ja siskon hiukset :O

    VastaaPoista