Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

lauantai 18. toukokuuta 2013

The Great Gatsby

Kävin siis eilen Kemissä katsomassa Leonardo DiCaprion uusimman elokuvan The great Gatsbyn. Ensinnäkin linkassa matkalla sinne tuli hirveen paha olo, koska se linkka oli hirveen tunkkanen ja haisi tosi pahalle, ja lisäksi penkeillä ja ikkunoissa oli likatahroja ja pinttymiä. En tiä miks mut mulla on joku fobia likatahroille. Mulle tulee sairaan paha olo jos nään semmosen tai kosken siihen. No, kyllä sinne Kemiin pääsin, mut mun nahkatakki osoittautu turhaksi, koska eilen oli HOT, HOT, HOT! Kesä alkaa selvästi lähentyy, koska tänäänki on tosi lämmin! Se elokuva oli niin mahtava! Itkin siinä hirveästi, enkä vaan siks että koko elokuvan olemus ja tarina oli tosi surullinen ja murrun aina tollasissa rakkaustarinoissa, vaan koska joka kerta ku Leo hymyili nii tuli vaa sellane olo et olin hetkeks unohtanu miks rakastan sitä nii paljon. Joo kuulostan hullulta kissanaiselta joka luulee tuntevansa julkkiksen... :DD
Tänään kävin siis aamusta tanssishown kenraaleissa, ja ihan hyvinhän se meni. Nyt on vähän aika kortilla ku pitäs alkaa laittamaan noita hiuksia ja meikkiä.
Tuli muuten mieleen etten oo koskaan kiittäny teitä mun lukioita! Teitä on nyt 40! Oon tosi kiitollinen että ootte seurannu tätä mun blogia, vaik mun postaukset on jääny tosi vähille viime aikoina.
Pusuja: Lauren


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti