Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

maanantai 6. toukokuuta 2013

Paskaa sataa niskaan

Joo tää päivä on ollu suoraan sanottuna perseestä. Päivä alko siitä ku nukuin pommiin koska toi mun puhelinrääpäle ei viittiny herättää mua. Se oli sammunu yön aikana vaikka oli laturissa kiinni. Laitoin hiukset vaa löysästi ponnarille ja lökövaatteet kouluun, koska meillä oli tänään äikän koe, ja koepäiville laitan yleensä mukavat vaatteet. Nukuin tosi vähän viime yönä ku pänttäsin kokeeseen, ja olin tietty hemmetin väsyny koulussa. Skippasin ruokailun, koska sillä aikaa luin kokeeseen. Koe meni jotenkuten, en voi sanoo että hyvin. Sitten enkun tunnilla se opettaja oli ryssiny täysin mun kokeiden tulokset ja sen arvosanan, niinku yleensä. Alan epäillä että sillä on jotain mua vastaan... Jumppatunnilla tuli hirveesti sähläystä, ja jotku random moppimiehet vittuili meille. Sitte linkka tuli 25 min myöhässä, ja siinä täristiin kylmässä puoli tuntia odottamassa sitä. Ku tulin kotii nii vitutti kauheesti, mut sit Julia tuli meille, ja lähettiin kuvailemaan, ja sitten mun uus mekko repes ihan kokonaan... Just just. Ja sen jälkeen taitoin sormen ovenkarmiin ja nyt se on järkyttävän kipeä... Ja huomenna pitäs olla meidän näytelmän ensi-ilta! Oon tosi väsyny, joten lopetan tän mun romaanin tähän. Pusuja: -Lauren-
Leivoin tämmösiä viikonloppuna, haluuttekos reseptin? :3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti