Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Sori kauheesti :c

Mulla on ollu NIIIIIN tylsä elämä viimepäivinä, etten oo ees viittiny kirjottaa ku tylsistyisitte :p :D
Mutta toivottavasti tulee enemmän postauksia tänne plogiin, jos nyt toi elämä kiinnostavammaksi vois muuttua.
   Koulussa pitäs tehä esitelmä lempibändistä, joka on tietty mulle Fit For Rivals <3 <3. Ainoo ongelma et niistä ei löydy tietoa EI SITTE MISTÄÄ. Ok, mikä bändi elää niin purkissa, ettei siitä löydy ees tietoa wikipediasta, tai niitten kotisivulla?! :OOO >:C
Kertokaa ihmeessä jos teki diggaatte Fit For Rivalsia, koska mä oon ihan in lav niitten musiikkiin. <3
Kertokaa myös eka reaktio kun kuulitte Damage- biisin ja senjälkeen (tai ennen) Crash- biisin. Mä ainakin luulin että niillä on kaks eri laulajaa?! :oo Vasta myöhemmin mulle selvis että (laulaja) Renee Phoneix olikin molemmissa biiseissä. Luulin ekaks että Crash- biisissä Renee oli poika! OU MAI GAAD!
Siis sori nää mun FFR höpötykset ku ettete kumminkaan tiiä siitä mitään XD. Mut joo käykää tsekkaamassa niitten biisit, ne on ihan BEST! c: :D




                                             Fit For Rivals ^^^

1 kommentti: