Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

perjantai 28. syyskuuta 2012

Hehkeää perjantaita.....

Tänään oli siis perjantai, WHOOHEI! 
En aluks yhtään tienny mitä tehä, mut sit lähettiin ostaa mulle uudet kengät. ♥ Jjuu ja sit mun mieleen juolahti ihan 110% hullu idea: vois vähän uusii tota hiuspehkoo O_____O
Elii ensin olin sillee you kidding, nigga, mut sit noi mun kieroutuneet aivot jotenki ohjas mut sinne vessaan, tarttu saksiin ja terään, ja sit raavin ton mun ettksen melkein kaljuksi.....
En nyt ihan tiiä mitä sanoo tosta lopputuloksesta, en oo siis KOSKAAN mun elämässä koskenukkaan saksilla tai värillä mun hiuksiin, ku kampaajat nny kerran on keksitty, mutta koska mun kampaajan tulos ei viime kerralla IHAN miellyttänyt/vastannut mitä olin pyytäny, nii tartuin ite saksiin.
Siis toi lopputulos on tavallaan hyvä, jos ottaa huomioon et tällane wannabe nyt hiuksia saksilla alkaa sössiin, mut ei toikaan ny ollu ihan nii helppoo ku aattelin, eikä toikaa ihan mun toivomusta vastannu...... Kertokaas mitä mieltä ootte :p

Byee: Lauren <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti