Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

lauantai 31. elokuuta 2013

Dont cry because it's over, smile because it happened :)

Moii kaikki! Sori kun en ole pitkään aikaan postaillu mitään! Mun elämä on oikeesti ollu yhtä vuoristorataa viime aikoina... Mutta en anna sen masentaa, koska oon ''herännyt'' ja huomannut kaikki nää mahtavat ihmiset mun ympärillä. Mun uudenvuoden lupaus oli hankkia lisää kavereita ja tulla sosiaalisemmaks. Voin sanoo onnistuneeni, koska tänä vuonna oon tavannu ihania ja mahtavia ihmisiä, ja oon paljon enemmän ulkona enkä tunne itteeni niin masentuneeks enään, vaikka elämä on välillä vaan yhtä alamäkeä. Pitää vaan aina pitää mielessä tää neuvo, jonka yks mun parhaista kavereista (Melissa<3) kertoi mulle pari päivää sitten: Jos nyt sataa, niin pitää pitää mielessä, että edes pahin myrsky ei kestä ikuisuutta, ja ennen kun tiedätkään, niin sateenkaari pilkottaa jo pilvien takaa, ja elämä hymyilee taas. :) Halusin kertoa teille kaikille mun lukijoille että pitäkää pää pystyssä ja naurakaa vastoinkäymisille. Ite en aijo enään vaipua yhtä pahaan masennukseen kuin viimevuonna.


                                         Rystynen sinisenä, koska hakkasin sitä seinään....:D


3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) Ja kuvat isommiksi!

    VastaaPoista
  2. olis kiva jos lisäilisit enemmän kuvia postauksiin,jos vaan suinkin pystyt:)
    http://thisismylifebyvenla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia sulla täällä blogissa! (: laita kuvat ehdottomasti hiukan suuremmiksi niin näyttäis vielä kivemmalta! =)

    Käy myös ihmeessä kurkkimassa munkin blogini! (: Kirjoittelen paljon kauneteen ja muotiin liittyvistä asioista ja teen paljon videoita!
    http://polishedxpink.blogspot.fi

    VastaaPoista