Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Tylsistyin kuoliaaksi... :s

Koko edellinen viikko oli pääsiäislomaa enkä oikein tehny mitään muuta ku tylsistyin kuoliaaks... Julia on vieläki siellä Espanjassa, se tulee vasta ens viikolla. Oon siivonnu koko viikon. Siis ihan oikeasti, mun huone on ollu siisti joka päivä. Oon kyl sotkenu mut siivosin heti sen jälkeen, ja petasin sängyn aamulla? O-o
Nojoo ei mulla mitään sen erikoisempaa, oon käyny pari kertaa hiihtelemässä ja sit oon aikaa tappanu noilla teenager- ja chick flick elokuvilla. Starstruck, It's a Boy Girl thing, Clickque, Sleepover, John tucker must die, oon oikeesti käyny läpi kaikki maailman chick flick teenagerit.... Huhhuh.
                                         Vanhakuva, -Lauren-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti