Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

tiistai 25. joulukuuta 2012

50 faktaa minusta :p

Jjuu elikkä halusin tehä tämmösen ku täs samalla pakkaan ==> lähen huomenna eteläsuomee nii on vähä tylsää :p

1. Inhoan siivoamista.
2. En osaa erottaa vihamiehii ja kavereita.
3. En oo koskaa maistanu maapähkinävoita.
4. Mun huone on aina sotkunen.
5. Mullon rasitusastma.
6. Rakastan Leonardo DiCapriota <3
7. ...Ja Titanicia <3
8. Inhoan kaksnaamasia valehtelijoita.
9. Vaik oonki joskus kaksnaamanen :q
10. Mun bestis asuu yli 900 km:n päästä musta.
11. Me ollaan oltu 9 vuotta bestiksii.
12. Mun mummola on sen naapurissa.
13. Ajattelen enemmän Englanniks ku Suomeksi.
14. Oon syntyny ja asunu Ruotsissa.
15. Osasin pienenä Ruotsia, mutten Suomea.
17. Mulla on ollu kääpiöhamsteri.
18. Sen nimi oli Taavi.
19. Mulla on irlanninsetteri.
20. Soitan sähkökitaraa.
21. Harrastan tanssia
22. Ja näyttelemistä, jota rakastan <3
23. Isona haluan olla näyttelijä tai/ja laulaja.
24. En tykkää jouluruuasta.
25. Rakastin pienenä kilpikonnia.
26. Halusin pienenä olla Vaahteramäen Eemeli XD
27. Isona otan ranteeseen tatuoinnin jossa lukee ''Never let go''.
28. Haluisin asuu USA:ssa.
29. Muutan jenkkeihin isona.
30. ''Inhoan'' Suomen kieltä.
31. Inhoan mun ääntä.
32. Asun pienes tuppukyläs.
33. Oon asunu Tukholmassa.
36. Pelkään kuolemaa.
37. Saan siitä paniikkikohtauksia.
38. Mut en oo hullu.... XD
39. Ainakaan pahalla tavalla.....
40. Halusin pienenä, että musta tulee kondiittori.
41. Mun lähin sukulainen asuu 2h päässä, muut on eri puolilla suomea.
43. Tykkään piirtää.
44. Olin ihastunu mut kyllästyin siihen.
45. Ihastun helposti
46. .......RUOKAAN noei XD
47. Rakastan persikoita.
48. Sain kesällä oman demolevyn.
49. Rakastan kesäleirejä....
50. ......Koska siellä tapaa uusia ystäviä :)
 

















Tos oon mä pienenä. JOU B) ^^^

3 kommenttia:

  1. asuksää sitte lapissa vai mitä jos oot etelä-suomee lähös jne o: hihiiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon tämmöne kotalappalaine XD Noei joo ihan tääl pohjosempana tos ruottin rajal :)

      Poista
    2. oi vähä siistii ku mie asun rovaniemel :Dd luulin aiemmi että asuisit jossai helsingis mut joo .. :Dd

      Poista