Sivut

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

tiistai 7. elokuuta 2012


Moi kaikki taas! Oon pitäny taukoo kun on ollu kesäloma, ja oon ollu tuol Suomen toisella puolen, mutta nyt varmaan blogikirjottelu aktiivisempaa. Kiitos kaikille lukioille ja seuraajille :).
No, ensin olin Tzaah-laululeirillä Kokkolassa, Vetelissä. Siellä tapasin IHANIA ihmisiä<3, kävin lavameikkikoulun, + lavahiukset, ja sitten laulunopettajana toimi Jesse Kaikuranta. Siellä äänitettiin myös mun demo (joka tuli tänään postissa).  Valitettavasti leiriltä ei ole kuvia, koska kamera meni hukkaan / varastettiin.
   Sen jälkeen me mentiin mun mummolaan (joka on vähän tuolta pääkaupunkiseudulta poispäin), ja oltiin siellä neljä viikkoa. Siellä asuu yks mun parhaista kavereista, Linnea. Me käytiin sen kanssa festareilla, ja Amoralin ja Happoradion keikalla. Ku pyysin Happoradiolta nimmareita, ne vei mun kynän xD. Kynävarkaat :q....
Mutta nyt oon kotona taas koneen äärellä... I'm all your's again! ;)

Haleja ja pusuja tuleviin syysiltoihin: Lauren <3




                                          Laittautumassa festareille :)
                                          Minä edustan :p
                                             onpas söpö lehti :3
                                                  festareilla ^^^
                                             Minä ja Lintsen <3 <3
                                            Jiri <3 <3 :)
                                           Mehiläisjahti?
            

                                            Ari Koivunen :D ^^^
   
                                          Eh, joo-o :DD

1 kommentti:

  1. Katoin sun meikkivideon ja oli pakko käydä kurkkaas onks sun blogi yhtä laadukas : D

    dashingyear.blogspot.com

    VastaaPoista